Friday, October 14, 2016

D1 Forex

S. A.Hasib D1 handel strategie geword Januarie 2013 Status: Mnr Chartiste 164 poste in hierdie draad Ek sal met jou deel my handel strategie wat ek gebruik in D1, H4 grafiek. Hierdie strategie is baie eenvoudig, en jy het om dit te leer deur oefening. Voordat ek verder begin wil ek sê dat my strategie is geen bedrogspul of vinnig ryk strategie. So moet jy dit leer deur middel van harde werk. Ek waardeer kommentaar en bespreking in hierdie draad. Maar moenie te beledig iemand in hierdie draad. post skerm kort van my handel strategie. Ek sal al aanwyser en sjabloon deel. En Ek sal net handel 8 paar EURUSD, GBPUSD, AudUsd, XauUsd, Nzdusd, USDJPY, USDCAD, USDCHF. Ek beveel ook elkeen net handel hierdie 8 paar en handel D1 grafiek baie Meestal. Onlangs het ek verander my stelsel bietjie, ek probeer om meer focuse op tendens dis hoe ek voeg 7 EMO mark scaning en Accelerator Ossillator eerder as MACD NUWE begin (Om my handel stelsel boodskap my weet). www. forexfactory / showthre. 498520amppage7 Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Januarie 2013 Status: Mnr Chartiste 164 Posts ek gewoonlik nie handel dryf H1 grafiek, maar ek neem H1 grafiek ook. dit is een H1 grafiek handel dat ek handel oop te maak in goud. handel is in mooi wins so ek roete SL in beginpunt. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) quotTrend Reversalquot D1 Forex Strategie: Rustige Trading Besonderhede Gepubliseer: 1 Augustus 2014 Geskryf deur admin Kategorie: Trading strategieë Hits: 2700 Baie beginner handelaars wil elke dag van verhandeling ten einde vinniger verstaan ​​die mark en om ondervinding op te doen , maar meeste van hulle op die ou end nog met die mees algemene probleem 'n gebrek aan tyd vir verhandeling. Natuurlik, behoort nie jy gee op die handel as gevolg van besigwees op die belangrikste taak, veral omdat D1 Forex strategie kan jy voordeel trek uit spekulasie, terwyl besteding minimum van tyd. Voordat jy na die beskrywing van 'n bepaalde stelsel, moet ons daarop let dat in sommige gemeenskappe die volgende stereotipe oorheers: Famous handelaars suksesvolle geword omdat hulle uitsluitlik gewerk op 'n groot tydsraamwerke, terwyl intraday en scalping hoef te bring enige resultate. Trouens, dit is 'n absolute dwaling, en die omgekeerde stelling sal wees beter sterre van die saak is besig om deur posisie, want hulle is die professionele mense, hulle het aandele, fondse, werklike besighede hulle eenvoudig nie tyd om kopvel. Daarom, D1 Forex strategie is nie 'n wondermiddel of 'n heilige koei is dit die algemene styl soos enige ander, wat 'n begrip van die huidige situasie op die mark vereis. Op daardie noot, laat ons 'n nie-aanwyser stelsel te bespreek vir die vang van polse. Hoe Trend Terugskrywing D1 Forex Strategie werk Hierdie metode is gebaseer op 'n eenvoudige beginsel, wat soos volg is: 'n ondubbelsinnige gevolgtrekking oor die verandering van lomp situasie na die lomp of oor die gereedheid van die mark te konsolidasie begin kan slegs gemaak word wanneer die prys het vinnig gebreek die minimum van die vorige dag. Om beter te verstaan ​​die betekenis van wat gesê is, laat ons uitdraai na die onderstaande figuur: Die klem in die beskrywing is op die gemoed van die mark, eerder as die algemene tendens, omdat in die voorbeeld kan jy die pols te sien in die rigting van die voorheen gevorm lomp tendens, na 'n kort regstelling. Daarom, kan nie jy sê dat hierdie model is 'n klassieke anti-tendens handel, ten spyte van sy naam uitgevind deur die skrywer. D1 Trend Terugskrywing Forex strategie stel die volgende prosedure vir operasies om te verkoop: gister kers moet lomp wees (prys closegtopen) omvang van variasie in die laaste dag, dit wil sê die afstand tussen die hoë en lae, vir die euro / dollar paar moet groter wees as of gelyk aan 40 punte dan 'n hangende einde van sell-stop tipe is geplaas op 'n vlak gelyk aan die Lae van die laaste dag plus vyf punte, stop en winsvlakke waarvoor is gelyk aan 20 punte stel as gedurende die dag die einde wasnt veroorsaak, is die hele merk verwyder. As die transaksie was oop, maar die prys didnt bereik neem-winsgewende en stop-verlies, is die posisie gelieg oor die volgende dag. Die onderstaande figuur toon die merke op die ou voorbeeld: Om te koop, die reëls is omgekeerde, so dit is nie raadsaam om eerder herhaal, sou ons u aandag te bring om die belangrike punte. In die eerste plek, die skrywer beveel om 'n hangende einde binne die grense van die vorige dag sit, dit wil sê voor die bereiking van die uiterste, wat na ons mening, verminder die stabiliteit van die stelsel om ewekansige skommelinge. Die optimale manier is om die bestellings agter die vlakke van die vorige dag te reël, op dieselfde tyd te verdubbel of verdriedubbel die wins teikens. D1 Forex strategie, soos jy kan sien, het 'n aantal voordele en nadele. Die voormalige kinders is laer tyd koste en minimalisering van die negatiewe gevolge van tegniese mislukkings en bedrog van die hantering sentrums, wat die werking van scalpers aansienlik beïnvloed. Daar is geen spesifieke tekortkominge in hierdie benadering, behalwe vir die oorweeg nuanse met betrekking tot vlakke van die bevel, maar jy mustnt vergeet van die algemene nadele wat kenmerkend van baie langtermyn strategieë gebou op die logika van reeks deurbraak is. Eerste van alles, dit is 'n klein wins (1-5) per maand vanaf die aanvanklike deposito. In die tweede plek, die seine is skaars, waarvan sommige sal verder gesluit deur tot stilstand kom. En, derdens, so 'n benadering is nie bevorderlik is vir die spekulante professionele ontwikkeling, want sonder ontleding van die situasie in die dag is dit onmoontlik om die logika van deelnemers aan die mark gedrag te verstaan. Bron: DewinforexThe SRcandle forex aanwyser toon ondersteuning en weerstand vlakke op die 1 uur, 4 uur en daaglikse skedule. SampR vlakke is gebaseer op die hoër timeframe8217s en gaan soos volg: H1 (uurlikse) grafiek 8211 ondersteuning en weerstand vlakke is gebaseer op die daaglikse grafiek. H4 (4 uur) grafiek 8211 ondersteuning en weerstand vlakke is gebaseer op die weeklikse grafiek. D1 (dag) grafiek 8211 ondersteuning en weerstand vlakke is gebaseer op die weeklikse grafiek. Koopsein: In 'n up tendens, gaan lank bo weerstand (koop tempo) of koop naby sleutel ondersteuning vlakke (koop op dalings). Verkoop sein: In 'n verslechtering neiging, gaan kort hieronder ondersteuning (verkoop tempo) of te verkoop naby sleutel weerstand vlakke (verkoop op tydrenne). Munt pare: alle tye rame: H1, H4, D1 Trading sessies: al Konfigureerbare aanwyser Options Support / weerstand kleur, 8230 H1, H4, D1 ondersteuning en weerstand Forex aanwyser. 8.9 uit 10 gebaseer op 7 graderings Related Posts: Aflaai Forex Analyzer PRO vandag gratis Brand New Forex System Met Super akkurate en vinnige seine genereer tegnologie. Forex Analyzer PRO genereer koop en seine te verkoop op jou grafiek met akkuraatheid laser en nooit REPAINTS tot 200 Pips elke dag koop en verkoop Forex Seine Gevorderde Daily omvang verklikker E Mobile Trading Alert Geen oorverf of nalopend Ons respekteer altyd jou privaatheid op Dolphintrader. Forex D1 Strategie Gedeelde I8217ll aan jou openbaar my persoonlike koop en verkoop van tegniek wat ons gebruik in D1, H4 grafiek. Hierdie taktiek is baie maklik sowel as wat jy nodig het om hierdie te ontdek via oefening. Voor Ons begin bykomende Ek wil wat my persoonlike tegniek stel isn8217t enige rip-off of selfs verkry Ryk vinnige tegniek. Daarom moet jy hierdie ontdek via moeite. Ons waardeer opmerking, asook uit dialoog met hierdie lyn. Maar nie iemand aanstoot te gee met hierdie ooreenkoms met. publiseer display ontbreek my persoonlike koop en verkoop van tegniek. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis I8217ll aflaai openbaar net oor al so goed teken as tema. Asook I8217ll net bedryf 8 stel EURUSD, GBPUSD, AudUsd, XauUsd, Nzdusd, USDJPY, USDCAD, USDCHF. Ons addisioneel raai almal net bedryf hierdie spesifieke 8 stel asook bedryf D1 grafiek regtig hoofsaaklik. It8217s my werk om nie regtig bedryf H1 grafiek egter Ons sien H1 grafiek addisioneel. dit is werklik 1 H1 grafiek bedryf wat ek oopmaak bedryf binne edelmetaal. bedryf is binne 'n goeie inkomste en dus het ek pad SL in om toegang punt. I8217ll gebruik van koste beweging asook bystand asook geregistreerde maak. Dit is egter eintlik klein verskillende tipe addisionele webwerf wat individue op te lei. I8217ll diskus al die koop en verkoop van riglyne stap-vir-stap. Heel eerste I8217ll bestaande enkele tema. Voor die aanvang van koop en verkoop saam met my persoonlike opstel Ek stel voor 'n persoon ontslae te raak van al die vorige opset jy gebruik en voldoen aan my persoonlike opstel religiously. Grail aanwyser H1 H4 D1 850 Pips Vir 6 dae Jy glo nie die prentjie Watch YouTube Video platform. Meta Trader 4 munt pare: EURUSD, GBPUSD, USDCHF, AUDUSD, USDJPY, EURJPY, USDCAD, EURGBP Ons Graal Forex maatskappy is die enigste verkoper van ons aanwyser. Ons het nie 'verteenwoordigers 'n derde party en ons nie saam met derdeparty-webwerwe verkopers. Jy kan die amptelike weergawe van Graal aanwyser net by ons amptelike webwerf koop www. grailforex Ons het nie enige finansiële verantwoordelikheid aanvaar as jy 'n slagoffer van bedrog op die Internet geword. Jy het 'n probleem met Payeer Stuur geld deur Western Union Online Kry instruksies Western Union supportgrailforex


No comments:

Post a Comment