Thursday, October 6, 2016

Milled Ak Stock Options

JavaScript is afgeskakel. Ten einde om te shop op hierdie web winkel, moet jy JavaScript in staat gestel het. Vir instruksies oor hoe om JavaScript, sien asseblief die hulp-afdeling van die leser. Sodra JavaScript geaktiveer asseblief verfris die huidige bladsy. Koekies is afgeskakel. Ten einde om te shop op hierdie web winkel, moet jy koekies geaktiveer het. Vir instruksies oor hoe om koekies in staat te stel, sien asseblief die hulp-afdeling van die leser. Sodra koekies aangeskakel asseblief verfris die huidige bladsy. Ons Produkte gtgt Volwitte Ak klap Galil styl voorraad Klik om te vergroot Weens extrememly hoë aanvraag, en talle variasies ons kan nie waarborg dat dit in voorraad, asseblief verwag tot 'n 4 week wag op vou aandele. Hierdie verkoop so vinnig as wat ons dit kan maak en verskeep op 'n eerste kom eerste bedien basis. Vou voorraad vir jou gemaal Kalasnikov Pas 2 tang gemaal ontvanger gewere. Maak verandering aan die geweer nie vereis egter die laer tang sal afgelope skarnier uitsteek en kan as jy wil gesnoei. Pas nie Joego gemaal ontvangers. Sluit 'n integrale 6061 T6 aluminium Galil styl buis voorraad Bone Steel arms het saamgespan met CNC Warrior om jou die uiteindelike vou voorraadstelsel te bring vir die Kalashnikov reeks gewere en haelgewere. Ons het gesien wat jy wou in 'n voorraad stelsel en is baie trots om dit aan julle te bring. Presisie gemasjineer uit vliegtuie aluminium, is hierdie skarnier ontwerp om toesluit soliede, en bied jaar van benoudheid gratis gebruik, terwyl hy nog sy ligte gewig handhawing. Sluit 'n verharde staal bus rondom die skarnier pen om slytasie te voorkom, en die res van die paring punte is ontwerp om toesluit selfs strenger as slytasie breek. klaar in 'n mooi swart hardcoat anodisatieproces. Die skarnier is ingesteek tot mooi onder en aan die kant van die agterste tang, wat voorsiening maak vir 'n baie kompakte slanke soek pakket, sonder permanent verander jou wapen. Afgeronde om jou agterste Trunnion pas, hierdie voorraad bied 'n mooi fabriek blik en installeer sonder die gebruik van enige adapters. Al die modelle sal 'n ekstra diep k / d slinger draai sak het. Vinnigste ontplooi voorraad op die mark, kan ontvou met die afvuur hand sonder om die greep net 'n flip van jou vingers kan die voorraad ontvou vir 'n vinnige ontplooiing. In die komende maande, sal ons die vrystelling van 'n paar verskillende agterste helfte opsies, sodat jy kan jou voorraad kan wissel deur eenvoudig trek die skarnier pen, nie meer saam vas te maak jou voorrade. Ons is ook besig met die voorkant helfte opsies vir baie ander gewilde gewere en haelgewere. Die dae van die gebruik adapters om jou gewere pas is verby. Dit sal 'n ware modulêre voorraadstelsel andersins huidige ontwerpe uitgediende wees. Gemaalde Ak klap Galil styl stockThread: Stock opsies vir 'n gemaalde AK Die NAVO voorraad is eenvoudig lelik. Ek vervang wat op my R model SAM-7s met die standaard WARSAW aandele. Vir my egter die WARSAW is net 'n bietjie te kort, terwyl die NAVO een is 'n bietjie te lank, maar ARSENAL het gesorg van die probleem, en is vry om K-Var n NUWE buttstock vir gemaal gewere. Die 5/8 langer as die WARSAW model, en inderdaad ook die valdeur vir die skoonmaak kit. Ek het gepraat met K-Var verlede Vrydag, en is meegedeel dat hierdie beskikbaar iewers volgende maand moet wees. Prys is 40.00 Algehele, ek glo dat dit die beste voorraad sal wees vir 'n gemaal AK wat tot dusver ontwikkel het. Dit sal prefek IMHO wees. Sover die Bulgaarse ARM9 sy verskriklik in voorkoms, en sommige het gesê dat hulle die gevoel, waar ander havent gehad het. Persoonlik, ek voel sy afskuwelike. Nee, nie die geval is dit 'n valdeur vir die skoonmaak kit nie. Ive nooit 'n Roemeense gids op 'n wit geweer gesien. IMO, sou 'n mens die waarde van sulke vernietig deur die toevoeging van een. Is dit moontlik Ek is nie seker. Dit sou 'n bietjie van die werk nodig het, en jy sou waarskynlik gelaat word met 'n soort van gaping. Net wopuldnt moeite werd wees. Jy kan 'n ACE adapter / vou voorraad kry en te verwyder 'n tang, maar ek dont like die konstruksie van die GOS-aandele. Ek sê wag dit uit en kry een van hierdie nuwe opkomende ARSENAL buttstocks deur K-var. Join Date November 2007 Ek dont mind die manier waarop die AR M9 voorraad lyk maar dis te erg dat dit nie die geval het die valdeur. Dit is net 'n bietjie funksie, maar iets wat ek graag oor die AK is hoe sy self vervat met sy skoonmaak stok en kit gebou in die geweer. Ek moet saamstem oor die NAVO lengte voorraad. Ek kan nie eens dink aan 'n NAVO geweer uit die bokant van my kop met 'n lengte van trek so lank behalwe 'n EAT dat voorraad ernstig is die geweer ekwivalent van oorgrootte nar skoene Ek het die Ace en dit isnt my gunsteling nie. Ek dink die meganisme en voel is goed dit is net dat dit saam geskroef deur 'n paar dun aluminium. Ive been te dink oor die neem dit om 'n masjien koop en met hulle vir My 'n in staal, maar ek weet nie hoeveel dit sou kos. Dit lyk asof Ek sal seker saam met óf die Ironwood gelamineerde hout stel of anders wat Arsenal voorraad wat jy genoem het. gemaal AK voorraad optionsAK47 Volwitte Spesifieke Oor Ons RTG Parts LLC familie besit en bedryf sedert sy ontstaan ​​in 1999 RTG Parts is gestig om groter toegang kliënt om topgehalte militêre surplus dele, tydskrifte en toebehore verskaf het. Ons is trots om 'n omvattende voorraad van skaars en ongewone items bied asook kies nuwe produksie VSA gemaak dele. RTG Parts is verbind tot die behoud van die pryse laag terwyl die handhawing van 'n hoë vlak van kliëntediens. Ons glo dat ons bied die beste kombinasie van waarde en kwaliteit nêrens in die vuurwapens gemeenskap gevind. Inligting Kontak 307.675.1191 inforobertrtg 931 Frank St Sheridan, WY 82801 Kopiereg 2014-2016 RTG Parts LLC. Alle pryse is in USD Web Design Cognecy Globale Boodskap Vinnige ViewAtlantic Vuurwapens AR15 AK47 gewere - DDI Volwitte AK47 geweer Sien die skakels hier onder vir die Nuwe DDI Volwitte Models beskikbaar Hierdie nuwe AK-47's van DDI is die room van die oes. Gebou op 'n nuwe Amerikaanse gemaak gemaalde ontvanger sport 'n Green Mountain Chrome gevoer Barrel verskaffing uitsonderlike prestasie in beide die akkuraatheid en betroubaarheid. Hierdie gewere het die bykomende voordeel van die Volwitte Ontvanger wat dikker as die wat lei tot verhoogde akkuraatheid oor die standaard Gestempelde AK-gewere gestempel. Bedek in 'n slanke swart KG Gunkote afwerking en bo-af met 'n swart polimeer meubels uit K-Var, hierdie gewere lyk ongelooflik en is gebou om te hou. Sluit een 30rd tydskrif tipe aanvaar een bajonette gemaak vir gemaal gewere. Let wel: As jy in 'n tydskrif beperk staat en die tydskrif wat kom met die vuurwapen onwettig sou wees leef, sal ons die tydskrif van die einde van die vuurwapen by jou mules handelaar te verwyder en die skip sonder die tydskrif. Ons kan nie verbied tydskrifte skip uit van die staat adresse en ons kan nie verander of aan te pas tydskrifte op hierdie tyd. Daar sal geen substitusies of afslag vir die verwydering van tydskrifte of enige ander persoonlike tydskrif Kalifornië Kliënte: Atlantic sal bly wees om hierdie item te stuur na CA. wees Die geweer sal 'n Mag Lock geïnstalleer en ons sal die tydskrif voor verskeping die vuurwapen by jou mules handelaar te verwyder. Bespreek asseblief die aankoop met jou mules oordrag handelaar voordat bestel. Voeg asseblief die geweer om jou wa en dan gaan jy na die regsafdeling Kalifornië en voeg die Kalifornië Regte AK47 / 74 Bullet Button opsie om jou wa dit is ook wat aan die onderkant van hierdie bladsy. Dit is jou verantwoordelikheid vertroud is met jou huidige plaaslike geweer wette te wees voordat jy jou bestelling. Voel asseblief vry om ons te e-pos met vrae wat u mag hê. Gewilde met die PK-01VS Lae Pro Optic (nie ingesluit) Check uit hierdie oorsig / marteling toets van die DDI Volwitte AK47. Waarskuwing. Vuil taal Verwante Produkte Moenie plaas in mandjie, totdat jy die volgende te voltooi. VOORDAT BYVOEGING vuurwapens winkelwagentje: 1. Lees asseblief die Hoe om te koop Afdeling van die webwerf, sodat jy vertroud is met die betaling opsies is, policys ens Let wel: As gevolg van die hoë volume van bestellings in hierdie tyd kan dit ongeveer neem 3- 5 dae vir In Stock bestellings te skip uit. E-pos email160protected of bel (410) 352-5183 Winkelwagen Deals updates Produk Kategorieë Customer Support Misc Inligting Video Skyfie Vuur SSAR-15 Skyfie Vuur SSAK-47 Page generated in 0,0048 seconds. AK-47: Volwitte Ontvanger Stock Options Ek is op soek na op te gradeer die oorspronklike voorraad op my Arsenal SAM7R. Dit is te kort en die harde plastiek kolf plaat is minder as gemaklik. Ek wil graag een van twee roetes te neem: 1. vervang met 'n meer vaste voorraad met 'n aanvaarbare rubber boude pad. Enige voorstelle in hierdie kategorie 2. Installeer 'n buffer buis adapter en Magpul CTR voorraad. Die enigste opsies wat ek gevind het is die GOS blok wat ek glo beide tangs verwyder, 'n Tapco en 'n BLO ATKM buis adapter wat vereis dat slegs die onderste tang verwyder. Die BLO lyk na die beste opsie wees, maar ek havent gevind te veel poste van mense eintlik die gebruik daarvan. Is dit 'n goeie ek gewoonlik assosieer CAA dinge met rommel. Is daar enige ander oplossing ek ontbreek Kongres sal geen wet respek vir 'n vestiging van godsdiens, of daarvan verbod op die vrye uitoefening of abridging die vryheid van spraak, of van die pers of die regterkant van die mense in vrede te vergader maak, en om die petisie regering vir 'n regstelling van griewe n goed gereguleerde militia wat nodig is om die sekuriteit van 'n vrye staat, die reg van die mense te hou en dra arms, word nie geskend. Oorspronklik gepos deur Absolute ek in dieselfde bootjie, haat die voorraad op my SAM7R. Regtig nie wil hê om 'n tang permanent verander ten einde dit te ruil. Laat my weet as jy 'n goeie oplossing te vind en ek sal dieselfde doen. ID verkies om te bly met 'n vaste voorraad as ek een wat behoorlik pas kan kom. Magpul. Luister jy. Ooreengekom. Het jy al gekyk om te sien of die laer tang is vasgenael ek havent 'n kans gehad het nie, maar as dit is ek wouldnt gedagte te verwyder aangesien klink 'n nuwe een op isnt te betrokke. Oorspronklik gepos deur Hellrazr78 Miskien iets van hierdie ouens Ek by hulle gekyk het. Was die hoop om te eindig met 'n polimeer opstel sedert ek gaan die voorarm vir die opstel van 'n optiese. Oorspronklik gepos deur ObsceneJesster Is dit ongemaklik tydens recoil of wanneer jy net daar hou dit Die rede waarom ek vra is omdat ek dink dieselfde voorraad is op my SGL-21 en ek skaars selfs recoil voel. Maak jou SAM7R het die AK-74-styl snoet breek Dit beteken 'n hel van 'n werk klop af die recoil tot ongeveer dieselfde as 'n AR. Terugslag. Dit is 'n harde platic boude bord en ek dont care daarvoor. Ongeag, die voorraad is 1-1 / 2quot te kort of so. Oorspronklik gepos deur ObsceneJesster Persoonlik id bly weg van die verstelbare voorraad rygoed. 'N AK is ontwerp vir 'n vaste voorraad en hulle lyk dom sport 'n AR styl voorraad, IMO Laat LOP aanpassing en met die CTR voorraad, is druppel aan kam maklik aangepas is vir behoorlike wang sweis. Funksie GT Form. Kongres sal geen wet respek vir 'n vestiging van godsdiens, of daarvan verbod op die vrye uitoefening of abridging die vryheid van spraak, of van die pers of die regterkant van die mense in vrede te vergader, en die Regering versoek om 'n regstelling van griewe n goed maak gereguleer burgermag wat nodig is om die sekuriteit van 'n vrye staat, die reg van die mense te hou en dra arms, word nie geskend.


No comments:

Post a Comment